2 motor,12 ülke-Balkanlar,Ucundan Avrupa Turu ;) Başlangıç Yunanistan...

Paylaş   Wed, Jan 23 2013 22:35

Selamlar :)

6 ay boyunca heyecanla hazırlandığımız ve dibine kadar eğlendiğimiz gezimizi iftiharla sunarız Thank You Öncelikle belirtmeliyim ki; gezimiz tam bir kültür mantarı tadında ,Yüzde yüz müze ve ören yerleri ile dolu Pbw Smilie Pocketbike,çok gezen bilir.

Öğlen gibi Boğaz Köprüsü girişinde buluştuk. Öyle heyecanlıyız ki kafaya kafaya verip ilk fotomuzu çektik.

İpsala gümrükteyiz.Duty Free'den çikilata alıp enerjimizi topluyoruz.

İlk rotamız Yunanistan,

Kah kurabiyesi kah kumsallarıyla ünlü Kavala'dayız.

O kadar yol geldik ki artık akşam yemeğini hak ettik.Emir balık ben tavuk yemeğini terch ettik.

Hayatımızda yediğimiz en tatlı karpuz :)

Kavala'nın 15 km ilerisindeki Neu Iraklitos ta konaklıyoruz. Deniz kenarında kamp yerleri ile ünlü Paradise Club ta kaldık. Gece manzara İzmir Kordon'a benzemiyor mu??

2 kişi,tek çadır,2 motor 19 euro.Paradise Club, motorcuları,karavancıların uğrak yeri.Kavala'da aval aval gezerken motorcu bir arkadaş bize burayı önerdi.Odaları kötü, yolculuğun başında gücünüz hala yerindeyken çadır keyfi yapmanızı öneririm. Zira ufacık ve pis bir odaya 40 euro istediler.

İşte Neu Iraklitos'un gülü bülbülü , uğramanız gereken, ola ki uğrayamazsanız 2 yakanızın bir araya gelmeyeceği muteşem ötesi bir yer. Kelimeler kifayetsiz kalır. Şablon alt foto....

Ulu Önder Atamızın doğum yeri Selanik'teyiz. Ancak malesef evini gezemiyoruz,zira tadilattaydı Sad

Hava o kadar sıcak ki, bir frape molası ..

Yolcudur Abbas bağlasan durmaz...Artık Makedonya'ya gitmeliyiz.

Yol boyunca kaza geçirip ,hayatını kaybedenler için anıt mezarlar var.

Yayınlanış Tarihi Jan 23 2013, 10:35 PM Yayınlayan Hande Ozlu

Yorumlar

ozer erkus

Çok güzel,merakla devamını bekliyor olacağım

January 27, 2013 2:29 PM

Emre Tekin

Super :))

January 28, 2013 9:54 AM

A.Kemal GULER

Ellerinize sağlık...

January 30, 2013 7:40 AM

özgür yılmaz

zevkli bir gezi  bir sorum olacak arkadaşlar  motorla avrupaya çıkarken hangi evraklar gerekli tiriptik ve digerleri nin para tuzaği olduğu nu duymuştum

January 31, 2013 11:45 AM

murat D.

tek kelime ile harikasınız ...

March 5, 2013 4:31 AM

Hande OZLU

(Yazinin bir onceki bolumu buradadir ) Kim inanırdı ki, Sırbistan'dan ayrılan Karadağ'ın bu kadar

March 18, 2013 1:57 AM

Bayram Ozdemir

Harika resimler, 2010 senesinde Avusturalya'dan motorumu getirip Yunanistan ve Karadeniz turu yaptim unutulmaz anlar.Yolunuz acik olsun, kazasiz ve belasiz bir tur yapmanizi temennig ederim.Sidney Avusturalya'dan selamlar.

March 18, 2013 2:53 AM

cem artun

Harikasınız. Devamını merakla bekliyorum. Sağlıkla dönmenizi diliyorum.

March 18, 2013 8:22 AM

mahirdok

yolunuz açık olsun.devamını bekliyoruz.10.riders.com.mahirdok@hotmail.com  BALIKESİR

SELAMLAR ALLAHA EMANET OLUN .TEKERİNİZ DÜZ BASSIN.

March 19, 2013 9:30 AM

Kızılderili

Bravo, yolunuz her daim açık olsun. unal.turkyazici@hotmail.com

Güle oynaya gidin neşe içinde geri dönün. Nice kilometrelere...

March 19, 2013 1:16 PM

ercan

selam çok güzel paylaşımlar olmuş ellerinize saglık bukadar güzel paylaşımları bizlere sundugunuz için sizlere minnettarım

March 20, 2013 1:37 AM

Fahri Mater

Handecim harika resimler,süpersiniz..,Hayırlı yolculuklar her şeyler rast gitsin inşallah..,

March 20, 2013 1:39 AM

Kadir Yenipazarlı

Arkadaşlar emeğinize Gidonunuza sağlık Güzel bir gezi planı güzel bir gezi yapmışsınız.Temod Tekirdağ Motosiklet Derneği Kurucu Başkanı ve Yönetim kurulu üyesi olarak Bu gezi paylaşımı için çok teşekkür ederim .Gidebildiğimiz her yer bizimdir ...

March 20, 2013 2:14 AM

halil

Çok eğlenceli, ve farklı kültürlere şahit olma imkanı yakaladığınız süper ötesi bir gezi yaşamışsınız, ne güzel:)paylaşım için teşekkürler

March 20, 2013 6:04 AM

ulas tugen

Haziranın başından itibaren, yirmi gün sürecek bir tur için balkanlara gaz açacağım... Raporunuz tam zamanında ve çok faydalı olacak benim için. Devamını merakla bekliyorum. Yolunuz açık olsun.

March 20, 2013 10:20 AM

kemal yıldız

abi bu aya bende yunanistan a geçmek istiyorum bana yardımçı olacak deneyimli arkadaşlardan bilgi almak istiyorum.Yardımçı olursanız çok sevinirim.istanbul ümraniyedeyim fz fazer 2006 motorum var 1 aylıkken 4000 km istanbul baybuert,erzurum artvin gürcistan batum yaptım.şimdide avrupa istiyorum.u arada ümraniye de bayburt yıldız iletişim adında cep telefon bayim var.10 yıllık pasaportum var.iş yerim de şirket müdürüyüm vize rahat alırmıyım.bazı arkadaşlar uluslar arası ehliyet şart degil diyor.bilgisi olan varmı.şimdiden teşekkürler.

June 20, 2013 4:08 AM

June 20, 2013 4:51 AM

kemal yıldız

rimonabantexcellence site title

PingBack gönderen rimonabantexcellence site title

July 17, 2013 6:25 AM

alper temiz

Merhaba Hande hanim acaba su kavalaya yakin kamp alani (paradise club) nin koordinatlari var mi ya da nasil buluruz ? Yardimci olabilir misiniz?

August 6, 2013 1:12 PM

Yorum Yaz

(*)

Hande Ozlu Hakkinda...

İsmim Hande Özlü.1978 istanbul doğumluyum.Ege Universitesi Klasik Arkeoloji mezunuyum.2001 senesinden itibaren aktif motosiklet kullaniyorum.Son yillarda tercihimi eşim ile uzun yoldan yana yapmaktayim. 2005 model Suzuki GSF 650 kullaniyorum. Amacim ve idealim eşimle dunyayi motorumla turlamak. Herkese selamlar,sevgiler.