Makedonya'dayız :) (2.nolu ülke)

Paylaş   Wed, Mar 06 2013 13:13

Makedonya Gümrüğü; insan buraya gelince kendini evinde sanıyor.

Geceyi Ohrid'de geçirmeye karar veriyoruz.Tüm motorcuların uğrak yeri. Avrupa turumuzda en uygun fiyatlı kaldığımız ülke.2 gece 35 euroya kaldık.Pansiyonumuz çok güzeldi.Kiviyi dalında gördük :)

Ohrid in gece hayatı ) Lunapark

Belvedere isimli restorant.Ohrid e geldiğnizde sabah akşam tüm yemeklerinizi buradan yemenizi öneriyoruz.İnanılmaz ötesi lezzetli.

Ajyar Mezesi,sarımsaklı,turşulu bir lezzet fırtınası.Sabah akşam yedik desek yeridir :)

Ve etleeeeerrrr.Sabahlar olmasın...Ölüyü diriltir..

Cevizli tahinli bir pasta...Yöresel bir pasta,yemezsek ayıp olur :P

İşte kaldığımız pansiyon.Pasko'nun pansiyonu.Odalar termiz.Ailenin işlettiği bir yer. Motorlar için ön tarafta yerleri demevcut.Ayrıca bizim gibi 2 kişi gidiyorsanız ve yer varsa bahçeye de alabiliyorsunuz motorları.

Dünyanın en uzun ahşap bankı. Yapımında hiçbir çivi yada benzer bağlantı aparatı kullanılmamış.

Belvedere'de sabah kahvaltısı...

Makedonya sokaklarındayız....

Ahşap oymacılığı şehirde çok ünlü..

Yerel pazar...Özellikle taze meyve almanızı ve kavununu tatmanızı öneriyoruz.

Pazar sonra çarşıda bir gezinti....

Roma dondurması ayağına, bu renkli dondurmaları önermiyorum.Gıda boyası içeren ,tatsız,tadı daha çok enerji içeceğine benzer,soğuk bir yiyecek...

Akşam yemeği...Tabiki Belvedere'deyiz :)

Ertesi gün ayrılık vakti.Zengin dursun diye motorlara aldığımız kürkler eşliğinde yola koyuluyoruz :)