Makedonya Gümrüğü; insan buraya gelince kendini evinde sanıyor.

Geceyi Ohrid'de geçirmeye karar veriyoruz.Tüm motorcuların uğrak yeri. Avrupa turumuzda en uygun fiyatlı kaldığımız ülke.2 gece 35 euroya kaldık.Pansiyonumuz çok güzeldi.Kiviyi dalında gördük :)

Ohrid in gece hayatı ) Lunapark

Belvedere isimli restorant.Ohrid e geldiğnizde sabah akşam tüm yemeklerinizi buradan yemenizi öneriyoruz.İnanılmaz ötesi lezzetli.

Ajyar Mezesi,sarımsaklı,turşulu bir lezzet fırtınası.Sabah akşam yedik desek yeridir :)

Ve etleeeeerrrr.Sabahlar olmasın...Ölüyü diriltir..

Cevizli tahinli bir pasta...Yöresel bir pasta,yemezsek ayıp olur :P

İşte kaldığımız pansiyon.Pasko'nun pansiyonu.Odalar termiz.Ailenin işlettiği bir yer. Motorlar için ön tarafta yerleri demevcut.Ayrıca bizim gibi 2 kişi gidiyorsanız ve yer varsa bahçeye de alabiliyorsunuz motorları.

Dünyanın en uzun ahşap bankı. Yapımında hiçbir çivi yada benzer bağlantı aparatı kullanılmamış.

Belvedere'de sabah kahvaltısı...

Makedonya sokaklarındayız....

Ahşap oymacılığı şehirde çok ünlü..

Yerel pazar...Özellikle taze meyve almanızı ve kavununu tatmanızı öneriyoruz.

Pazar sonra çarşıda bir gezinti....

Roma dondurması ayağına, bu renkli dondurmaları önermiyorum.Gıda boyası içeren ,tatsız,tadı daha çok enerji içeceğine benzer,soğuk bir yiyecek...

Akşam yemeği...Tabiki Belvedere'deyiz :)

Ertesi gün ayrılık vakti.Zengin dursun diye motorlara aldığımız kürkler eşliğinde yola koyuluyoruz :)

Selamlar :)

6 ay boyunca heyecanla hazırlandığımız ve dibine kadar eğlendiğimiz gezimizi iftiharla sunarız Thank You Öncelikle belirtmeliyim ki; gezimiz tam bir kültür mantarı tadında ,Yüzde yüz müze ve ören yerleri ile dolu Pbw Smilie Pocketbike,çok gezen bilir.

Öğlen gibi Boğaz Köprüsü girişinde buluştuk. Öyle heyecanlıyız ki kafaya kafaya verip ilk fotomuzu çektik.

İpsala gümrükteyiz.Duty Free'den çikilata alıp enerjimizi topluyoruz.

İlk rotamız Yunanistan,

Kah kurabiyesi kah kumsallarıyla ünlü Kavala'dayız.

O kadar yol geldik ki artık akşam yemeğini hak ettik.Emir balık ben tavuk yemeğini terch ettik.

Hayatımızda yediğimiz en tatlı karpuz :)

Kavala'nın 15 km ilerisindeki Neu Iraklitos ta konaklıyoruz. Deniz kenarında kamp yerleri ile ünlü Paradise Club ta kaldık. Gece manzara İzmir Kordon'a benzemiyor mu??

2 kişi,tek çadır,2 motor 19 euro.Paradise Club, motorcuları,karavancıların uğrak yeri.Kavala'da aval aval gezerken motorcu bir arkadaş bize burayı önerdi.Odaları kötü, yolculuğun başında gücünüz hala yerindeyken çadır keyfi yapmanızı öneririm. Zira ufacık ve pis bir odaya 40 euro istediler.

İşte Neu Iraklitos'un gülü bülbülü , uğramanız gereken, ola ki uğrayamazsanız 2 yakanızın bir araya gelmeyeceği muteşem ötesi bir yer. Kelimeler kifayetsiz kalır. Şablon alt foto....

Ulu Önder Atamızın doğum yeri Selanik'teyiz. Ancak malesef evini gezemiyoruz,zira tadilattaydı Sad

Hava o kadar sıcak ki, bir frape molası ..

Yolcudur Abbas bağlasan durmaz...Artık Makedonya'ya gitmeliyiz.

Yol boyunca kaza geçirip ,hayatını kaybedenler için anıt mezarlar var.